Tiden går fort och idag är det fyra år sedan UpOnline startade. Och vilken resa vi gjort! Genom åren har vi erbjudit tjänster i de flesta områden inom onlinemarknadsföring men i och med den snabbat takt allt förändras med marknadsföring och synlighet på webben har vi mer och mer gått tillbaka till att fokusera på att hjälpa kunder med synlighet i sökmotorer och att konvertera online. Tack vare ett starkt nätverk med samarbetspartners inom kommunikation och marknadsföring kan vi absolut erbjuda hjälp inom andra kanaler och marknadsföring utanför sökmotorer, men då saker och ting händer så fort i är det svårt att hänga med i utvecklingen överallt. Vi vill helt enkelt vara bäst på det vi gör och kunna erbjuda högsta kvalitét och bästa kompetens inom sökmotoroptimering, sökmarknadsföring, webbanalys och konverteringsoptimering.
Efterfrågan på våra tjänster är hög och UpOnline har ambitionen att växa rejält. Allt fler företag inser vikten av att förstå vad deras behov är inom sök och hur de bör och kan arbeta långsiktigt med sin webbplats för att öka närvaro och försäljning. Många företag utger sig för att vara ”Googlepartners” och ”Bäst i Sverige” på det de gör men oftast är de skojare som fokuserar på att sälja så mycket som möjligt istället för att se till kundens bästa. Vi vet att förståelse och relationer med våra kunder är bland det viktigaste för att nå resultat tillsammans och att det krävs engagemang och unika lösningar för varje kund. Och med den efterfrågan krävs duktig kompetens. Framtiden är spännande!